stallet idag

Klev upp klockan 7 imorse!! första gången jag kliver upp så tidigt på lovet! Vid halv åtta hämtade vi Alexandra och sen bar det av  till stallet! Det var bara vi och en enda person till där!! började med att mocka och red sen i ca 40 minuter på plan.Det gick bra! han var lugn med tanke på att han vilat i nästan 4 dagar. Red med martingalen som jag köpte iförrgår! Bruse var duktig idag,lite stel och pigg i början men sen blev han mer och mer ''avslappnad'' och lyhörd.

Efter ridturen så fyllde vi hö och foder och sen åt vi frukosten som vi tagit med--> varm choklad,mackor och lussebullar.gott var det! For hem vid kvart i tolv.Det var verkligen skönt att det knappt var nå folk i stallet,det brukar alltid vara jätte många där annars.Jag tror jag måste åka dit tidigt varje dag ;)
'
gammal bild från när jag longerar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0