om Emelie

Jag heter  Emelie och har ridit i några år.
jag kommer skriva om min häst  Tomtebrus även kallad Bruse.,
'
Bruse har jag haft  på prov i 4 månader,så jag äger honom inte ännu.Men snart ska vi skriva ett köpeskontrakt.så snart blir han bara min! Bruse är  ett 18årigt kallblod.Han är världens snällaste och mysigaste! Men han är en jäkel på att testa nya ryttare! haha,han testade mig i typ 3 månader? Ibörjan gick det knappt att rida,men det var för att han stått väldigt länge hos gamla ägaren,och + så hade jag just flyttat honom till ett stort stall,så han var orolig  eftersom han stått i ett stall själv i 9 år!!!. Men nu när jag lärt känna han mer är han världens bästa! han är bara något pigg och ''testig'' av sig bara!
Bruse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0