om Elin

Jag heter Elin och har för ungefär 3 veckor sedan fått en medryttar häst som heter Midnight Express kallas "Herman" han är en 12 årig valack världens underbaraste. Han är blandning mellan Welsh och Arabiskt fullblod!
De är han jag kommer blogga om :)

Om mig: Jag började rida på ridskola när jag var 4 år gammal med en kompis. Red nog dära i 1-2 år och de blev bara små shetlansponnyer som var super busiga! Efter de gick de några år och då började jag rida på Luleå ridklubb där jag faktiskt bara red 1 år, jag gillade absolut inte den ridskolan och ville börja på en annan. Så vi for och kolla på olika och hittade Stallbalans. Har nu ridit dära i 4 år och älskar den ridskolan. Går lektion med Herman där utan andvänder inte ridskolanshästar. Går då och då på privat lektioner som hålls av min kusin i dressyr och hoppning, men pågrund av att de är 11 mil bort så lånar jag hästar från de stallet som jag rider. och jag lär mig mycket på de! :)


Kommentarer
Postat av: Linda ^^

Hej!

Är du intresserad av en Bloggdesign som är gjord i photoshop cs4? Kodning också? isf är jag den rätta.. läs mer på min blogg, eller adda: [email protected] tjao / Linda :')

2010-12-30 @ 10:43:47
URL: http://lberggren.blogg.se/
Postat av: Linda ^^

Vad rooligt :D men jag har inte fått nån inbjudan, om du går in på facebook och sök på linda roligaste berggren så skicka ett meddelande med eran msn :)

2010-12-30 @ 12:29:09
URL: http://lberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0