terrängbanan

hellu,hann blogga trots allt!vi red inte till sandtaget, vi red till terränbanan och vi var ute i ca 1 timme.på vägen hem mötte vi 4 stycken små rådjur som sprang en bit framför oss.(eller jag,julia såg dom inte) Efter vi ridit smorde jag hans martingal och sen kom pappa med en hamburgare åt oss.Måste bara säga att jag får skratta lika mycket varje gång vi rider ut,Bruse och hans jäkla tvärvändningar! när man rider så hipsvips så gör han värsta tvärvändingen?! :o hahah,det är det ända han gör när han ''testar'' en i skogen.haha,men det är bra att han inte gör något värre!

Jag har just kommit hem,har varit i stallet i ca 6 timmar! ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar..Slipper åka och ta in bruse innan,för jag tog in honom just innan vi for,stoppade dit 4 kg hö i boxen så inte det kommer se ut som en svinstia där imorgon :P förresten fotade bilder idag,men såklart så glömde jag kameran i stallet,så lägger in imorgon.
bild från typ augusti/september?!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Alltid kul att läsa hästbloggar:) Fin blogg! Kolla gärna in min där jag skriver om min vardag med hästar, hundar, frisörutbildning,familjeliv och aannat:)



jennifermthunell.bloggplatsen.se

2010-12-31 @ 18:32:46
URL: http://www.jennifermthunell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0