bättre sent än aldrig

Förlåt för urdålig uppdatering!

stallet idag
gick fort.Red ju inte pga kylan,svin kallt! förövrigt så är jag less på stallet,det är bara en massa klag, och folk som går och tjuvar från mitt foder,det är massa får göra och inte göra regler oxå.Vill flytta bruse.Ska kanske flytta Bruse,och nej inget är bestämt,men jag vill verkligen flytta han,till ett mindre stall.

efter stallet så for jag till mormor med mamma och åt middag,sen såg vi på gamla jönssonligan,höll på att av skratt.dynamit-Harry är bäst :D aja,resten av kvällen blir väl att spendera framför datorn & teven.Funderar på att åka till stallet tidigt imorgon,det skulle typ inte vara lika kallt imorgon men det skulle typ bli snöstorm? hoppas inte att det stämmer isåfall så blir det nog ridhuset.

NEJ!! ALLA mina bilder är borta från datorn,vad har hääänt? :(


känns så tråkigt med ett bildlöst inlägg,så la in en favorit i repris :P

/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0