bara 1 vecka kvar..

Har gjort en ny header som ni nog ser! Har blivit bloggsugen men vet inte vad jag ska skriva om! Har ju bara bloggat 2 gånger idag,så det känns som att jag måste lägga in något till inlägg...Kan väl berätta att jag och julia ska till stallet kl 8 på morgonen imorgon,känner mig bättre nu,piggare typ fast det är nog för att jag tagit en ipren :)
'
Ska fråga julia om vi kan rida till snötaget imorgon,och klättra lite om det inte är för djup snö dära! Det skulle vara niz att rida dit,för red knappt dit nå i somras p.g.a att det är så mycket björn där! förövrigt så är det bara 1 vecka kvar till skolan! jag döör så jävla trist!hatar skolan,verkligen.
'
sut hestis :love:

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha nä det tror inte jag heller ;)

2011-01-01 @ 21:19:12
URL: http://ttjurskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0