dagens ridpass

Har nu precis kommit hem från stallet, klockan 14.00 skickade Olivia ett smsa om jag kunde ta Herman i stället för henne. Och visst kunde jag de :) Red på ridbanan i cirka 30 minuter skritt och trav. Fixade mat,sopade stallet.
Just när jag stoppade in honom i boxen och skulle släppa ut Faxe så bajsade Herman! Lyckat verkligen, då fick jag hämta grepen och så börja mocka upp allt! :O Och de var inte lite han bajsade kan jag säga er ^^
Ja, i alla fall imorgon ska jag oxå till stallet då ska jag ta och rida ut ett långt pass kanske fara och klättra i sandtaget :) Han har haft vila ganska mycket så blir ett långt ridpass imorgon i skogen och på tisdag skogen igen tror jag :)


Sööt mulen ♥♥♥♥♥♥

/Elin


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Emelie!

Kul att du skrev i min gästbok. :)

Toddad har det bara bra och jag älskar denna goa dam så mycket. :)

Du är välkommen att hälsa på henne när du vill och om du har facebook kan du lägga till mig som vän om du vill, för där lägger jag ut bilder på henne och du kan se vad vi gör. :)

Mvh Maria Berman

2011-01-02 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0