Gomorron

vet inte varför men jag säger alltid dagen innan ba : ja imorgon då ska jag åka till stallet TIDIGT! men sen så när väckarklockan väl ringer så stänger jag av den och sover till klockan tolv/halv ett! :(

Klockan ett kör pappa mig till stallet,julius(Julia) ska med.Det är bara -12 ute och ingen snöstorm! gud vad skönt :D om ridhuset är ledigt så rider jag där,vilket det inte kommer att vara..Så blir nog att rida & longera på ridplanen isf.Ska rida utan vantar.Vantarna jag har nu är totalt värdelösa,för det första så gick dom sönder på 2 dagar! och för det andra så kan jag inte rida i dom :O vet inte varför men kan inte rida i dom,tyglarna blir glappa och bruse springer med huvudet rakt,får inget grepp om tyglarna typ..Så nä,tills hööks paketet kommit så SKA jag rida utan vantar om jag rider på plan,men inte i skogen ;)


shettisen Malte i stallet.

/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0