hemma

helloy,ÄNTLIGEN hemma! ridpasset gick skit.Red bara typ 15 min,skritt och lite trav.för det första så ville bruse inte jobba alls och då menar jag verkligen inte alls.och för det andra så var jag så jävla irriterad på pappa som tjorvade till allt,och jag måste ju bara säga att han fotar som en kråka! Han fick inte en enda bra bild kan jag säga er..och för det tredje så hade dom plogat ridplanen kasst,den var ojämn så bruse snubblade typ hela tiden.åh vad lesst. vill bara stryka ett sträck över den här dan,den har bara varit stressig och jobbig och framförallt KALL -30 ute .

väl hemma : sitter och äter hamburgare.från och med nu ska jag INTE äta en enda jävla hamburgare på länge! ser på hockey på tvn oxå.senare blir det att duscha.Och imorgon blir det att åka till stallet tidigt typ vid kl åtta på morgonen,ska rida ett ''hårt'' pass i ridhuset imorgon :D Måste åka dit tidigt för att få rida där själv,det är alltid propp fullt med hästar i rh annars,vilket är jobbigt för varken jag eller bruse kan koncentrara oss när det är massa andra där.!!



/ Emelie


Kommentarer
Postat av: amanda

ååh, fin blogg! jättefin header <333



kolal gärna in min blogg ;) <33

2011-01-04 @ 22:39:24
URL: http://paam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0