kanske gör det iaf

Ska fara till stallet på ett tag,om min Pappa kmr hem ngn gång,han är och Postar täcket  som vi sålde. sitter och funderar på att rida en kortis på planen iallafall,för nu har jag ingen hostar eller något alls faktiskt! Så blir kanske ändå att rida ändå :D så jag slipper rida en allt för pigg häst imorgon,haha!..och då ska jag fråga pappa om han kan fota! men isf kommer det bli dåliga bilder för,för det först så suger han på att fota han vet typ inte ens hur man fotar med en system.och + så blir det inga bra bilder när det är så mörkt,fast jag vet ju inte.Det kanske blir bra bilder eftersom det finns lampor på planen,+ bilder med blixt är så fula!

Just nu : ligger min andra vovve molly bakom mig på soffans ryggstöd,hon har huvudet på min axel.Och hon ligger och snarkar,snacka om jobbigt ljud,eftersom hon ligger bredvid mitt öra!och Morris andra hunden sket på Pappas sko iförrgår hahahaah! jag tror jag dör,vad fula hundar jag har! :D


pluttttis

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0