passet idag

Tog en prommis med Herman idag, plumsade lite i snön med honom och gick runt vid husen. Blev bara skritt denna gång. Men han hade väl i stort sätt vila idag kan man säga :) Han var så otroligt söt i stallet han slickade mig på huvudet (hade ingen mössa på, så mitt hår vart as geggigt) men sådant får man ta... hahaha :D
Tänkte egentligen longera honom för ridlektionerna börjar klockan 17.00 och jag for till stallet 15.00
så ridbanan var ledig, men jag hade absolut ingen lust :/ så det får bli någon annan gång. Nu på torsdag och fredag så blir det i alla fall att rida. På torsdag ridbanan bara skritt och trav och fredag rida i skogen (om vädret tillåter blir det terrängbanan) och plumsa lite i snön. :) Ska bli skojj

PS: Nya bilder kmr... ;)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0