sälja

Ska sälja min alldeles nya sadelgjod från hööks.Har använt den 1 gång,den är ny smord.Det är slt 120,och Bruse som alltid blåser ut magen är för tjock för den.Måste ha i stl 130! Det var sadelprovaren som sa att han skulle kunna ha stl 120.Men näpp,isf måste han banta typ 10 kg? :O hahah.Ska stoppa upp en lapp imorgon i stallet om att den är till salu..

Köpte den för 699 alltså typ 700 :- .. ska sälja den för 600 :- eller 550 :- .. Den är ju nästan alldeles ny.Inte ens använd en hel gång,om man nu säger så..Red bara 10 min,eller mina små kusiner skrittade på han..

Lädergjord anatomisk Claridge House.

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Siri

men om han kunde ha gjorden en gång kunde han inte ha den nästa gång? o.o

2011-01-02 @ 23:13:33
Postat av: EmbLeM

Nej vad snopet! =/

Jag skulle gärna vilja ha denna, men jag behöver egentligen inte. Och måste spara pengarna =/

2011-01-03 @ 19:50:06
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0