sitter på världens segaste dator!

halloj! förlåt för att jag inte bloggat tidigare.Vaknade klockan tolv av att jag inte kunde andas och hade jätte ont i halsen.Så ja nu är jag förkyld oxå,fast har ingen feber som tur är! men är ändå heelt slut i kroppen :( ..For till stallet vid kl tre,Bruse fick vila idag.pappa följde med och fyllde hö,vatten,borrade upp en saltstenshållare och fyllde spån.medans jag mockade hans box och fyllde foder, och fyfan hur det såg ut i boxen! det var bara tusentals små sönder trampade skitkorvar över allt!det fanns inte en ända hel skithög..Var helt slut efter jag mockat klart :P

..Gick och hälsade på bruse i hagen innan jag for,och där fick jag 5 st blöta pussar i ansiktet,Bruse är så gullig! Vi var klara med allt på ca 1 timma.Sitter just nu och lägger in bilderna från igår på världens mest segaste dator.Ska snart lägga mig i soffan med datorn och se på tv,och sen blir det att äta kinamat.Måste bli piggare till imorgon då jag ska rida med julius ut i skogen


förlåt för mitt osynliga fejs. Men titta vad fin han är,min älskling!

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: julia :)

skicka bilderna på mig å linie ?! :D

2011-01-01 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0