uppe tidigt ändå..

god morgon! skulle ju sova ut idag,men då vaknar jag ju såklart kl halv 10 av mig själv! Kan knappt prata,så hes är jag!Har fått ännu ondare i halsen oxå :( så nu sitter jag och proppar i mig tusentals äckliga halstabletter..idag blir det bara att vila heela dagen,som jag inte gjorde igår.För efter stallet igår så var jag med julius.Aja pappa ska följa till stallet idag oxå,och fixa allt förutom fodret. Skönt!

sen resten av dagen kommer jag nog ligga här med datorn i famnen i sängen,och kanske kolla på någon bra film,om det går någon på tv!skriver mer senare tror jag.


bara för att han såg så surig ut :* ... ser ni spånet på marken? han pissade i stallgången :(

/ emelie


Kommentarer
Postat av: emelie

Det är ju inte så vanligt att hästar kissar i gången faktiskt, De brukar ju inte gilla när det skvätter upp på deras ben.

2011-01-03 @ 12:57:56
URL: http://komkoma.blogg.se/
Postat av: Moa

Fin blogg! Har ni egna hästar?

2011-01-03 @ 13:19:57
URL: http://moahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0